ליטוש פרקטים מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליטוש פרקטים מחירליטוש הוא פעולה בה משייפים, משחיזים ומצחצחים מוצר. למעשה ליטוש הוא פעולה גימור שמאפשרת להחליק את פני השטח וליצור שטח בעל תכונות של מראה. כלומר, על ידי ליטוש ניתן להבריק את המשטח ולגרום לו להחזיר אור עם פיזור נמוך ככל האפשר. מהו ליטוש פרקטים וכמה הוא עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

ליטוש פרקטים מחיר- מה זה אומר?

ליטוש פרקטים הוא פעולה בה מבצעים ליטוש מן היסוד על גבי הפרקט שלכם. פרקט הוא סוג רצפה יפה ואיכותי אך כאשר הוא מתיישן רואים את זה עליו. הצבע קצת דוהה, העץ מתנפח, הפרקט התרומם מעלה, פתאום יכולות להופיע שריטות, חורים או פגמים שונים על גבי הרצפה והפרקט לא רענן כמו שהיה בהתחלה. לשם כך ניתן לבצע ליטוש פרקטים. לאחר הליטוש בדרך כלל תתבצע גם צביעה חדשה ויישום של חומר גימור חדש (שמן או לכה). 

ליטוש פרקטים מחיר- איך זה עובד?

ליטוש פרקטים נעשה במטרה לחדש את הפרקט שלנו. על ידי ליטוש פרקטים ניתן לנקות את הפרקט באופן מעמיק ולהעניק לו מראה מבריק, צעיר ורענן. במצב בו הפרקט התנפח, התרומם והחלו להופיע שריטות מומלץ לבצע ליטוש ולא רק ניקוי ויישום של שכבת פוליש חדשה. על ידי ליטוש מן היסוד ניתן להחזיר את הפרקט שלכם למראה חדש ויפהפה. 

ליטוש פרקטים הוא פעולה שכוללת השחזה, שיוף וצחצוח. כמו כן בדרך כלל לאחר הליטוש תתבצע צביעה ויישום של שכבת גימור חדשה. לכן, יש לקחת בחשבון שהתהליך כולל מספר שלבים שונים. על מנת להחליט מה לבצע וכיצד חשוב מאוד לדעת מה סוג הפרקט עליו נבצע את החידוש והליטוש. כפי שציינו קודם, לא כל פעולה ניתן לבצע על כל סוג פרקט. למעשה ליטוש הוא פעולה שלא ניתן ליישם על כל סוג של פרקט מאחר שהוא כולל הסרה של השכבה הישנה ולעתים שלב זה יפגע ברצפה ויגרום נזקים חמורים יותר, כמו בפרקט למינציה. 

ליטוש פרקטים הוא פעולה שמומלץ לבצע אחת ל-5-10 שנים. יש לשים לב כי לא כל סוג פרקט ניתן לחדש מתי שרק נרצה. לדוגמא, על פרקט תלת שכבתי ניתן לבצע ליטוש פרקטים רק פעמיים או שלוש בלבד אך פרקט גושני ניתן ללטש יותר פעמים. 

 

ליטוש פרקטים מחיר- מה ההבדל בין הסוגים השונים?

ליטוש פרקטים מתבצע במטרה לשפר את מראה הפרקט שלכם ולהשיב לו את הרעננות. ביצוע התהליך מושפע מסוג הפרקט. קיימים שלושה סוגי פרקטים ולכל אחד שיטת טיפול אחרת.

  • פרקט למינציה

לא ניתן לבצע ליטוש על פרקט למינציה. פרקט למינציה הוא פרקט סינטטי. חידוש פרקט למינציה מאפשר רק ניקוי ויישום של שכבת פוליש. על פרקט למינציה לא ניתן לבצע ליטוש או שיוף, לא ניתן לצבוע שכבה חדשה ולא ניתן למרוח שמן או ליישם לכה. לכן, חידוש פרקט למינציה כולל ניקוי עמוק בלבד ויישום של שכבת פוליש מיוחד לרצפות עץ.

  • פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי הוא פרקט שעשוי מ-3 שכבות עץ, כאשר שתי השכבות התחתונות מעובדות והשכבה העליונה היא טבעית ודקה. ליטוש פרקטים תלת שכבתיים כולל גם ליטוש, צביעה ויישום של שכבת לכה או שמן. כמו בפרקט למינציה ניתן להסתפק בניקוי עמוק ויישום של שכבת פוליש, אך במצב בו מצב הפרקט לא טוב ורוצים לבצע חידוש משמעותי יותר ניתן לבצע ליטוש. ליטוש כולל הסרה של השכבה הישנה ולאחר מכן יישום של שכבה חדשה. תהליך הליטוש כולל מספר שלבים קבועים בהם ליטוש, שיוף, ניקוי של שאריות ומריחת חומר גימור כמו לכה או שמן. יש לשים לב שניתן ללטש פרקט תלת שכבתי רק פעמיים או שלוש בלבד. 

  • פרקט גושני

פרקט גושני הוא פרקט מעץ מלא. כמו פרקט תלת שכבתי, גם על פרקט גושני ניתן לבצע ליטוש. הליטוש מאפשר להגיע עד לשכבת העץ החשופה וליישם עליה שכבת גימור עם לכה או שמן. במצב בו רוצים לחדש פרקט גושני שמצופה לכה, יהיה ניתן לעתים להסתפק בשכבת לכה חדשה שתעניק מראה חדש ותטשטש את סימני השחיקה. 

ליטוש פרקטים מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של ליטוש פרקטים מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו סוג הרצפה, היקף העבודה, מורכבות העבודה, האם יתבצע רק ניקוי או גם ליטוש וצביעה, מה גודל הרצפה ועוד. 

אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בליטוש פרקטים הוא איש המקצוע. על מנת לבצע ליטוש איכותי שיחזיק לזמן רב ולא יפגע בפרקט שלכם יש להיעזר באיש מקצוע מיומן ובעל ניסיון שיודע לבצע את העבודה. חשוב מאוד שכל שלבי הליטוש יתבצעו על ידי איש מקצוע שיודע כיצד לבצע אותם בלי לפגוע בפרקט.

ריכזנו לכם ממוצע מחירים לפעולות השונות- 

  • המחיר לליטוש פרקט עץ מתחיל מ-120 שקלים למ"ר. 
  • המחיר לחידוש פרקט פולימרי מתחיל מ-90 שקלים למ"ר. 
  • המחיר לליטוש פרקט למינציה מתחיל מ-80 שקלים למ"ר.
  • המחיר לחידוש פרקט גושני תלת שכבתי מתחיל ב-80 שקלים למ"ר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

משה ליטוש פרקטים

אנחנו מציעים שירותי ליטוש פרקטים ודקים במחירים נוחים, שירות מהיר ואמין. אנחנו מתמחים בליטוש פרקטים ודקים מכל הסוגים בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3524891