ליטוש פרקטים בגדרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליטוש פרקטים בגדרההפרקטים שלכם צריכים חידוש? הליך ליטוש פרקטים בגדרה הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. לפני שאתם ממהרים להחליף את הפרקט הקיים בטענה כי הוא איבד את מראהו, חשוב שתכירו את שירותי הליטוש שיצליחו להחזיר את מראה הפרקט שלכם למראהו ביום התקנתו. לא כל הפרטים יכולים לעבור את הליך הליטוש לחידוש המראה, כיום יש לא מעט סוגים של פרקטים סינטטיים שלא ניתן ללטש אותם. אז איך בכל זאת מחדשים את מראיהם? בעזרת ניקיון יסודי ומריחת חומרי פוליש. ניסיון ליטוש של פרקט סינטטי יביא לתוצאה הפוכה ויהרוס את הפרקט. לכן, לפני שאתם ממהרים להזעיק שירותי ליטוש פרקטים בגדרה, חשוב לוודא שהפרקט שלכם מתאים להליך הליטוש.

 

פרקטים עשויים עץ בלבד – ליטוש פרקטים סינטטיים יביא לתוצאה הפוכה!

אז איזה פרקטים ניתן ללטש? הפרקטים שניתן ללטש הם פרקטים עשויים עץ בלבד. חשוב להדגיש כי ישנם מגוון רחב של פרקטים עשויים עץ. בין אם הפרקט בדירתכם הוא פרקט גושני או פרקט תלת שכבתי, הליך הליטוש יתאים לו ויקנה לו מראה חדש ויפה. נשמע מעניין? בשורות הבאות נדגיש את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות הליך הליטוש המקצועי. בניגוד להליך חידוש פרקט למינציה, ליטוש פרקט עץ מחייב את סיועם של אנשי מקצוע מיומנים שמגיעים מצויידים עם ציוד מקצועי להשלמת העבודה על הצד הטוב ביותר. אז איך מצליחים להקנות למראה הפרקט מראה חדש כביום התקנתו? בעזרת הליך הליטוש הכולל מספר שלבים.

שלבי הליך הליטוש הם:

  • ראשוני ועמוק

בשלב הראשון של הליך ליטוש פרקטים בגדרה למטרת חידוש, מלטשים שכבה ראשונה ומשמעותית. מטרת הליטוש הראשוני היא להסיר את כל השכבה הפגועה הכוללת את כל השריטות והלכלוכים. אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים יודעים בדיוק כמה עליהם ללטש בשלב הראשוני בשביל להבטיח לפרקט שלכם מראה חדש ויוקרתי.

 

  • ליטוש של שכבה נוספת

בשלב השני של הליך הליטוש, אנשי המקצוע ימשיכו ללטש שכבה דקה נוספת בכדי ליישר קו אחיד של מראה חדש שאינו פגוע כלל. ליטוש זה חייב להיות עדין ואחיד לאורך כל משטח הפרקט. ליטוש משמעותי נוסף עלול להפוך את הפרקט לדק מידי, מה שיכול לפגוע בשימוש בו. חשוב להדגיש כי הליטוש נעשה בעזרת מכונות חדשניות ואיכותית שמצליחות ללטש באופן אחיד ומדוייק בהתאם לצורכי כל לקוח.

 

  • ניקוי יסודי של כל שאריות הנסורת

עברתם את שלבי הליטוש בהצלחה? הגיע הזמן לנקוט. שלבי הליטוש כוללים יצירת לא מעט אבק ונסורת. לפני שעוברים לשלב הבא של הליך הליטוש, חשוב מאוד לנקות באופן יסודי את כלל הלכלוכים הללו. ללא ניקיון יסודי והרמטי לא ניתן יהיה לעבור לשלב הבא של החידוש.

 

  • מריחה של לכה מקצועית לאיטום

השלמתם את כל שלבי הליטוש וניקיתם היטב את כל הלכלוכים? הגיע הזמן לעבור לשלב סגירת הליך החידוש – מריחת לכה מקצועית לאיטום. תפקידה של הלכה הוא לאטום את העץ ולהקנות לו מראה מבריק ויפה. חשוב להדגיש שכיום יש לא מעט סוגים שונים של לכה שתוכל להתאים לחידוש הפרקט שלכם. אנשי מקצוע מיומנים יודעים לבחור נכון את הלכה האיכותית ביותר שתבטיח לכם שמירה מיטבית על הפרקט.

מתי כדאי לבחור בהליך ליטוש פרקט? הכירו את הסיבות המרכזיות שגורמות לרבים להזעיק שירותי ליטוש פרקטים בגדרה

 

הסיבות המרכזיות בגינן אנשים רבים כיום בוחרים בהליך ליטוש פרקט הן:

  • שחיקה טבעית של הפרקט

הסיבה הראשונה היא שחיקה טבעית של הפרקט. הולכים על הפרקט ובמרוצת השנים הוא נשחק. שחיקת הפרקט עלולה לחשוף אותו לנזקי מים ולפגוע רבות בתקינותו. במטרה למנוע זאת, אנשים רבים בוחרים לחדש את הפרקט שלהם לאחר תקופת שימוש ארוכה. השחיקה הטבעית מחייבת רבים לחדש את הפרקט במטרה לשמור על תקינותו ולהאריך משמעותית את אורך חייו.

 

  • מראה שאינו אסתטי

סיבה נוספת בגינה אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי ליטוש פרקטים בגדרה היא סיבה אסתטית. הפרקטים מלאים בשריטות והברק שהיה בעת ההתקנה כבר מזמן לא קיים? הגיע הזמן לחדש את מראה הפרקט. חשוב להדגיש כי במידה והשריטות אינן עמוקות והפרקט לא שחוק במיוחד, ניתן ליהנות מחידוש קליל ומהיר במיוחד. לא חייבים לעבור את הליך הליטוש בכדי להתגבר על שריטות קטנות ושחיקה קלה. בעזרת ניקיון יסודי ומריחת פוליש ניתן להתגבר על הבעיה האסתטית.

בחרו נכון את החברה המקצועית ביותר

רוצים לבחור נכון חברה מקצועית שתדע להשלים את כל הליך ליטוש פרקטים בגדרה על הצד הטוב ביותר? ריכזנו עבורכם מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. תחילה חשוב לקורא כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות החברות שאתם מאתרים ברשת. לאחר מכן, חשוב ליצור קשר עם החברות המומלצות ביותר במטרה לערוך השוואת מחירים בין כלל החברות. חשוב להסביר היטב את אופי העבודה לה אתם נדרשים, לרבות גודל השטח שיש לחדש ועוד.

קראו עוד: ליטוש פרקטים מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

משה ליטוש פרקטים

אנחנו מציעים שירותי ליטוש פרקטים ודקים במחירים נוחים, שירות מהיר ואמין. אנחנו מתמחים בליטוש פרקטים ודקים מכל הסוגים בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3524891