ליטוש פרקטים שכבתי – כך מתמודדים עם הבלאי של הפרקטים בדירתכם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ליטוש פרקטים שכבתיהפרקטים שלכם שחוקים? הגיע הזמן לחדש אותם. לא מעט אנשים לא מודעים לעובדה שניתן לחדש פרקטים. רבים מהם ממשיכים לעשות שימוש בפרקטים שחוקים שכבר מזמן איבדו את מראיהם האסתטי וחלקם בוחרים להחליף את הפרקטים בכל מספר שנים. נמאס לכם מהמראה השחוק של הפרקטים בדירתכם? לפני שאתם ממהרים להחליף אותם, לחשוב שתכירו את הליך ליטוש פרקטים שכבתי. הליך זה יאפשר לכם לחדש את מראה הפרקטים ולהשיב להם את המראה שהיה ביום התקנתם. חשוב להדגיש כי לא ניתן ללטש את כל סוגי הפרקטים. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על הליך הליטוש, לרבות היכרות עם הפרקטים שיכולים לעבור ליטוש וכמובן עם כל שלבי עבודת ליטוש פרקטים שכבתי.

 

הכירו את הבדל המהותי בין חידוש לליטוש פרקטים

כבר בפתיחת הדברים חשוב להבדיל בין הליך ליטוש פרקטים לבין הליך חידוש פרקטים. הליך ליטוש פרקטים מבטיח שיפור משמעותי במראה הפרקט תוך חשיפת שכבה חדשה שאינה בלויה כלל. הליך זה מתאים אך ורק לפרקטים העשויים מעץ. כיום יש מגוון רחב של פרקטים סינטטיים שאינם יכולים לעבור את הליך הליטוש. אז מה עושים עם פרקטים סינטטיים בלויים? הליך חידוש פרקטים יוכל לסייע להתמודדת עם חלק מהלכלוכים והפגיעות השונות בפרקטים. הליך זה כולל ניקיון יסודי ומריחת חומר פוליש ייעודי לפרקטים. הליך זה לא יסייע להתמודדות עם שריטות עמוקות או בלאי משמעותי. אם הפרקטים הסינטטיים שלכם כוללים שריטות עמוקות, הפיתרון הבלעדי הוא להחליפם.

הפרקטים בדירתכם עשויים מעץ? הכירו את כל שלבי הליטוש

בחרתם לשלב בדירתכם פרקטים העשויים עץ? תוכלו לבחור בהליך הליטוש. הליך זה מבטיח חידוש יסודי של הפרקטים, מה שישיב את מראיהם למראה ביום התקנתם. מה כלול בשלבי הליטוש? בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל השלבים בעזרתם תוכלו לחדש באופן יסודי את מראה הפרקטים שלכם.

 

ליטוש יסודי

בשלב הראשון של הליך הליטוש אנשי מקצוע מיומנים יחלו בשלב ליטוש יסודי. שלב זה מטרתו להוריד את כל השכבה הבלויה ולחשוף שכבה חדשה של הפרקט. חשוב להדגיש כי מעל שכבת הפרקט ישנה שכבת לכה שגם אותה יש ללטש. שלב ליטוש ראשוני זה הוא השלב המשמעותי ביותר במסגרתו מלטשים את השכבה העבה ביותר. אנשי מקצוע מיומנים המגיעים מצויידים עם ציוד מקצועי ידעו ללטש את העובי המתאים בהתאם למצב הפרקט שלכם.

 

ליטוש שטחי

בשלב השני, עוברים לליטוש נוסף ושטחי שכל מטרתו היא ליישר קו בין כל אזורי הפרקט השונים. חשוב להדגיש כי בשלב זה הליטוש הוא ליטוש שטחי בלבד. ליטוש יסודי נוסף עלול לגרום לפגיעה בתקינותו ובעמידותו של הפרקט שלכם. אנשי מקצוע רבים בוחרים לוותר על שלב זה, מה שעלול לבוא לידי ביטוי בחוסר אחידות בין כל אזורי הפרקט.

 

ניקוי יסודי

בשלב השלישי, לאחר שני שלבים של ליטוש פרקטים שכבתי, עוברים לשלב הניקוי. גם בשלב זה אנשי מקצוע רבים בוחרים להקל ראש, מה שעלול לפגוע במראה של הפרקט שלכם. שלבי הליטוש מייצרים נסורת רבה שעלולה לפגוע בניקיון הפרקט לקראת שלב איטומו. לכן, לפני שעוברים לשלב הבא, חשוב לוודא שחברת החידוש שלכם מנקה היטב את כל החלל שהפרקט משולב בו.

 

מריחת לכה לאיטום מקצועי

לסיום, בשלב הרביעי והאחרון כל שנותר זה לאטום את הפרקט במטרה להגן עליו מפני נזקים רבים. שכבת המגן נקראת לכה וכל מטרתה היא לאטום את הפרקט ולהקנות לו מראה מבריק ומרשים. חשוב לדעת שכיום יש לא מעט סוגים שונים של לכה. חברה מקצועית ומנוסה המציעה שירותי ליטוש פרקטים שכבתי מגיעה מצויידת עם הלכה האיכותית ביותר. מעבר לאיכות הלכה, חברה הליטוש שלכם צריכה לדעת בדיוק כמה לכה למרוח. חברות רבות שאינן מספיק מנוסות עלולות למרוח שכבה דקה שתישחק מהר ותחשוף את הפרקט לשחיקה מהירה. רוצים ליהנות מהפרקט שלכם לאורך שנים ארוכות? שלב מריחת הלכה יקבע את אורך חיי הפרקט בדירתכם.

מתלבטים אם כדאי לבחור בשירותי ליטוש פרקטים שכבתי? לפני שאתם ממהרים לבחור, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות שמביאות רבים להיעזר בשירותים הללו

הסיבה הראשונה היא נראות חיצונית. במרוצת השנים הפרקטים נשחקים ומראיהם משתנה. מראה הפרקטים שלכם טעון חידוש? שירותי ליטוש פרקטים שכבתי הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. הסיבה השניה בגינה רבים נעזרים בשירותי ליטוש פרקטים שכבתי היא פגיעה בשכבת הלכה החיצונית. שכבת הלכה המגנה על הפרקט שלכם נפגעה? הגיע הזמן לחדש את הפרקט בעזרת ליטוש ומריחת לכה חדשה. לפני שאתם בוחרים את החברה הראשונה שמציעה לכם את כל שירותיה, חשוב שתכירו טיפ חשוב שיעזור לכם לבחור נכון חברה איכותית ומקצועית. כל שאתם צריכים לעשות זה לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות החברות הגדולות ביותר. סמנו את החברות שקיבלו את חוות הדעת החיוביות ביותר וצרו קשר לקבלת הצעת מחיר.

חידוש פרקט תלת שכבתירוצים לחדש את הפרקטים בדירתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הנקודות החשובות שאתם חייבים להכיר אודות כל שלבי חידוש פרקטים. אז לפני שאתם ממהרים להחליף את הפרקטים שלכם בטענה כי הם שחוקים ואיבדו את כל צבעם וצורתם, חשוב שתכירו את כל שלבי חידוש פרקטים שיבטיחו להשיב לפרקטים שלכם את המראה מיום התקנתם. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי לא ניתן ללטש את כל סוגי הפרקטים. ישנם פרקטים שניסיון הליטוש שלהם יביא לתוצאה הפוגה ויהרוס כליל את הפרקט כולו. איך תדעו אם אתם יכולים ללטש ולחדש את הפרקטים בדירתכם? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע החיוני להשבת מראה הפרקטים בדירתכם למראה המרשים ביום ההתקנה.

 

הליך הליטוש אינו מתאים לכל סוגי הפרקט – כך תדעו להתאים את הליך החידוש לפרקט בדירתכם

ראשית, חשוב לדעת כי הליך ליטוש פרקטים מתאים אך ורק לפרקטים שעשויים מעץ. כיום יש לא מעט סוגים שונים של פרקטים העשויים מחומרים סינטטיים. הפרקטים הללו לא ניתנים לליטוש כלל. בחרתם לשלב בדירתכם פרקטים סינטטיים? בשורות הבאות נכיר מקרוב את הליך חידושם. פרקט העשוי עץ מאפשר לחדשו בצורה יסודית ומיטבית על ידי ליטוש מקצועי ומריחת לכה חדשה. לעומת זאת, פרקט סינטטי מאפשר לרוצים לחדשו לעשות זאת באופן שטחי בלבד. הליך חידוש פרקט סינטטי כולל ניקוי יסודי ומריחת חומר פוליש ייעודי בלבד. הליך חידוש זה נועד להתמודד עם שריטות שטחיות ובלאי מינימלי. מתמודדים עם שריטות עמוקות או בלאי משמעותי? כל עוד מדובר על פרקט סינטטי, הפיתרון הבלעדי הוא החלפת הפרקט. ומה עושים אם מדובר בפרקט תלת שכבתי העשוי מעץ? בפסקה הבאה נכיר מקרוב את כל שלבי הליטוש והחידוש היסודיים לפרקטים העשויים עץ.

הליך חידוש פרקט תלת שכבתי הכולל ליטוש מקצועי כולל 4 שלבים מרכזיים.

  • ליטוש משמעותי להסרת כל השכבה הראשונה

בשלב הראשון של חידוש חידוש פרקט תלת שכבתי אנשי המקצוע יערכו ליטוש מקצועי לשכבה עבה של פרקט. חשוב להדגיש כי ליטוש ראשוני זה הוא הליטוש המרכזי שאמור להסיר את כל השכבה השחוקה והפגועה של הפרקט. ניסיון ליטוש לפרקט סינטטי עלול להוביל להרס של ממש ולכן חשוב לוודא שאתם מתחילים בליטוש הפרקטים אך ורק אם מדובר בפרקט עץ. אנשי מקצוע מיומנים ידעו בדיוק כמה עליהם ללטש בליטוש הראשוני בכדי להבטיח חידוש חידוש פרקט תלת שכבתי על הצד הטוב ביותר.

 

  • ליטוש שטחי ליישור קו

לאחר הליטוש הראשוני, חברה מקצועית תערוך ליטוש נוסף ושטחי במטרה ליישר קו ולוודא כי כלל הליטוש נעשה באופן אחיד ומדוייק לאורך כל הפרקט. ליטוש זה חייב להיעשות בצורה מקצועית ומדוייקת על ידי אנשי מקצוע מיומנים במטרה לוודא כי הוא לא ייעשה עמוק מידי. ליטוש עמוק עלול לפגוע באיכות ובעמידות הפרקט.

 

  • ניקוי הרמטי

סיימתם את כל שלבי הליטוש בהצלחה? חשוב לנקות היטב את כל החלל לפני שעוברים לשלב הבא. חשוב להדגיש כי ליטוש הפרקט מייצר נסורת רבה שעלולה לפגוע בשלב מריחת הלכה. לכן, אל לכם להקל ראש בשלב ניקוי החלל. חברה מקצועית תנקה עבורכם את כל החלל באופן הרמטי שיאפשר לה להמשיך לשלב הבא – שלב מריחת הלכה.

 

  • מריחת לכה חדשה

בשלב הבא עוברים לשלב האיטום, שלב מריחת הלכה. מריחת לכה איכותית בכמות הנכונה חיונית לשמירה על הפרקט שלכם לאורך שנים ארוכות. לכה שאינה מספיק איכותית לא תצליח לאטום לחלוטין את הפרקט, מה שעלול לחשוף אותו לפגיעות נוזלים ועוד. מעבר לבחירת לכה איכותית, חברה מקצועית לחידוש פרקט תלת שכבתי חייבת לדעת למרוח נכון ובכמות המדוייקת את הלכה על הפרקט. תפקידה של הלכה הוא לאטום את הפרקט ולהעניק לו מראה מבריק ומרשים. ללא מריחת לכה מתאימה בכמות המדוייקת הפרקט עלול להישחק במהירות רבה.

קראו עוד: חידוש וליטוש רצפות עץ

הסיבות השכיחות ביותר שגורמות לרבים לבחור בשירותי חידוש פרקט תלת שכבתי

תוהים אם כדאי לכם לחדש את הפרקט? ישנן סיבות רבות בגינן אנשים רבים מזמינים שירותי חידוש פרקט תלת שכבתי, הנה הסיבות השכיחות ביותר:

  • מראה שחוק

הסיבה הראשונה בגינה אנשים רבים כיום בוחרים בשירותי חידוש פרקט תלת שכבתי היא מראה שחוק. במרוצת השנים מראה הפרקט נשחק, מה שפוגע במראה האסתטי של הדירה. מראה הפרקט שלכם טעון חידוש? הליך חידוש פרקט תלת שכבתי הוא התשובה הטובה ביותר עבורם.

 

  • פגיעה בשכבת ההכנה של הפרקט

הסיבה השניה בגינה רבים בוחרים להסתייע בשירותי חידוש פרקט תלת שכבתי היא פגיעה בשכבת ההגנה של הפרקט. כפי שציינו מעלה, כל פרקט מרוח בלכה איכותית שכל מטרתה לאטום אותו ולשמור עליו מפני ניזקי נוזלים. הלכה שעל הפרקט שלכם נשחקה והוא חשוף לפגיעות נוזלים? הגיע הזמן לחדש אותו בעזרת שירותי חידוש פרקט תלת שכבתי. בחרו נכון את אנשי המקצוע הטובים ביותר ושמרו על הפרקט שלכם לאורך שנים ארוכות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

משה ליטוש פרקטים

אנחנו מציעים שירותי ליטוש פרקטים ודקים במחירים נוחים, שירות מהיר ואמין. אנחנו מתמחים בליטוש פרקטים ודקים מכל הסוגים בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:
053-3524891